سازمان انتقال خون خراسان رضوي همزمان با شب چهارشنبه آخر سال از همه مردم براي اهداي خون و كمك به بيماران نيازمند دعوت كرد.

تحقق شعار «سرخی تو از من» در مراکز اهدای خونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون فني و فن اوري هاي نوين انتقال خون خراسان رضوی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 95 و پیش رو داشتن نوروز باستانی، این اداره کل در نظردارد به پاس قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی آتش نشانان خدوم و پرتلاش کشورمان به ویژه شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با  شعار "سرخی من از تو" با "اهدای خون به همنوعان خود یاری رسانیم" در شب چهارشنبه سوری آخر سال با فعال بودن همه پایگاه های ثابت خونگیری در شیفت عصر در کشور برای اولین بار در تاریخ انتقال خون، فرهنگ اهدای خون را ترویج دهد.

 دكتر حسني افزود: هدف از اجراي اين طرح خلق رویدادی انسان دوستانه در پایگاه های انتقال خون کشور به جای شاهد بودن اتفاقات و حوادث تلخ و دلخراش برای هموطنان و آتش نشانان گرانقدر در شب چهارشنبه آخر سال است.

او ادامه داد: اميدواريم با نهادینه سازی این فرهنگ ، به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی کمک کرده و در ایام نوروز نیز با کمبود ذخایر خونی مواجه نشويم.

معاون فني و فن اوري هاي نوين انتقال خون خراسان رضوی در خصوص پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در روز سه شنبه گفت: پایگاه امام رضا در خیابان دانشگاه روبروی خیابان کفایی - صبح و بعداز ظهر / پایگاه امید در نبش خیابان شیرازی 3 مجتمع تجاری اقامتی امید طبقه منهای یک-  صبح و بعدازظهر /پایگاه میلاد در آزادشهر بلوار استقلال بین 2 و 4 - صبح و یعدازظهر/ پایگاه مهر در نبش ابوطالب33 - در نوبت بعد از ظهر و پایگاه شهید کریمی در قاسم آباد نبش شریعتی28 - بعد از ظهر از پايگاه هاي فعال اهداي خون در شب چهارشنبه اخر سال هستند.
انتهای پیام//ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.