فرمانده انتظامی آبادان توصیه ‌ها و نکات ایمنی برای داشتن چهارشنبه ‌سوری بی ‌خطر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرهنگ سید محسن تقی زاده ، گفت:چهارشنبه ‌سوری از سنت‌ های دیرینه مردم است که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک می‌ تواند لحظات شیرین و پرخاطره ‌ای برای کودکان و خانواده ‌ها فراهم آورد.

وی افزود:لازم است در این روز خانواده ‌های عزیز در شادی ‌های فرزندانشان مشارکت کرده و با تهیه وسایل آتش‌ بازی بی‌ خطر و مفرح به شادی کنار آنها بپردازند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت:از نوجوانان می خواهیم، با احتیاط و پرهیز از رفتارهای خطرناک، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنند و از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌ بازی دستی اکیدا خودداری کنند.

سرهنگ تقی زاده ابراز امیدواری کرد؛ شهروندان با رعایت موارد ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک، شیرینی ایام پایانی سال را به کام خانواده ‌ها تلخ نکنند تا نوروزی شاد و توام با آرامش برای شهروندان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد:با توجه به آمار، هرساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستیم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه‌، سلامتی خود را به خطر انداخته یا برای همیشه از دست می ‌دهند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت:در صورت مشاهده تخلف، فرد متخلف از سوی پلیس نیروی انتظامی آبادان دستگیر و تا پایان تعطلات نوروزی بازداشت می شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.