کرمانشاه؛

امنیت کنونی کشور در سایه جانفشانی‌ شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: باید نسل جوان به خصوص دانش‌آموزان را با شهدا آشنا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور مرهون خون شهدا است، بیان کرد: امنیت کنونی کشور در سایه جانفشانی‌ شهدا، ازخود گذشتگی‌ جانبازان و رشادتهای رزمندگان حاصل شده و لذا باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

عسگری تاکید کرد: اگر صبوری‌ خانواده های شهدا نبود، شاید امروز امنیت کنونی بر کشور حاکم نبود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه پاسداشت شهدا را پاسداشت ارزش‌ها عنوان و بر لزوم توجه به این مهم در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه‌های روز شهید در استان داشت و افزود: امروز (22 اسفند) زنگ ایثار در 22 مدرسه شاهد سطح استان نواخته شد و امیدواریم برگزاری چنین برنامه‌هایی بتواند در آشنا کردن دانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان فردای کشور با فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار باشد.

وی افزود: همچنین به مناسبت روز شهید مسابقه "نامه به یک شهید" با شرکت سه هزار نفر از دانش آموز استان برگزار شد.

 ویزیت رایگان توسط ۲۲ پزشک ایثارگر در روز ۲۲ اسفند، غبار روبی مزار شهدا،  دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری اردوی همسران شهدا و ایثارگران، تعویض تصاویر شهدا در سطح استان و توزیع 22 هزار نهال در 9 ایستگاه در سطح شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های روز شهید در استان کرمانشاه بودکه عسگری از آنها یاد کرد.

عسگری در ادامه با اشاره به نامگذاری 22 اسفند به نام روز شهید در تقویم رسمی کشور، اظهار کرد:خیلی از مردم اطلاعی از این نامگذاری ندارند و بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته در سال گذشته کمتر از نیمی از مردم از این روز خبر داشته‌اند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار