«گذری در تهران» در ایام نوروز نقاط گردشگری و دیدنی استان تهران و میراث فرهنگی آن را به مخاطبان معرفی می کند.

گذری به اماکن تفریحی و گردشگری با رادیو تهران
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «گذری در تهران» در ایام نوروز نقاط گردشگری و دیدنی استان تهران و میراث فرهنگی آن را به مخاطبان معرفی می کند.
 
میثم کطائیان تهیه کننده برنامه با بیان این خبر گفت: فرهیخته رادیو تهران می توانند با گذری در تهران به جای جای تهران گذر کنند، نقاط گردشگری و دیدنی استان تهران و میراث فرهنگی در این برنامه به شنوندگان معرفی خواهد شد.

از مکان هایی که در ایام نوروز به مخاطبان معرفی می شود می توان به باغ گیاه شناسی، پارک مجسمه، خانه مدرس، خانه آیت الله کاشانی، قصر محمدیه و موزه رضا عباسی و... اشاره کرد.

به گفته تهیه کننده برنامه، در بخشی از برنامه آلبرت کوچوئی تاریخ شفاهی و تاریخ مکتوب تهران و اتفاقاتی که در کوچه پس کوچه های تهران رخ داده را روایت می کند. استفاده از فیلم های قدیمی و مستنداتی که معرف بیشتر این مکان ها هستند از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

بنا براین گزارش، در برنامه گذری در تهران نمادها و نشانه های شهر تهران از موزه ها، باغ ها، پارک ها گرفته تا کلیساها، مجسمه ها، میادین و گذرها به مخاطبان معرفی می شود.
 
گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران متولی تهیه و تولید این برنامه است که از 28 اسفند تا 13 فروردین، از ساعت 17 و 45 دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.

میثم کطائیان تهیه کننده، آلبرت کچویی نویسنده و گوینده، زهرا افشارنژاد و الهام حاجی نژاد گزارشگران، در این برنامه مخاطبان را همراهی می کنند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار