کرمانشاه؛

تشریح برنامه‌های مرکز کرمانشاه در ایام نوروز

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به تشریح برنامه‌های این مرکز در ایام نوروز پرداخت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی در تشریح برنامه های صدای زاگرس برای ایام نوروز گفت: در ایام نوروز دو ویژه برنامه در صبح (ساعت 9 تا 12) و بعدازظهر (16 تا 19) با نام مشترک "بهارستان" با ساختار ترکیبی و نمایشی پخش می‌شود.

رحیمی افزود: این ویژه‌برنامه‌ها شامل آیتم‌های مختلف گفت و گو با میهمانان نوروزی، گزارش از شهرستان‌ها و روستاها، پخش سرودهای محلی و غیرمحلی، نمایش‌های طنز، ارتباط با مراکز سایر استان‌ها، پخش پیام‌های ترافیکی و ارتباط با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است که بصورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
 
رحیمی پخش نمایش رادیویی "نگار و نیما" ،برنامه مستند گزارشی  "سیران ولات" ، برنامه " گلگشت" برنامه ترکیبی رادیویی با عنوان "از خاکریز تا خدا" از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: استودیو رادیویی در ایام نوروز در محل تاقبستان مستقر خواهد بود تا هم معرفی برای این جاذبه گردشگری صورت گیرد و هم گزارش‌هایی از میهمانان نوروزی استان تهیه شود.
 

وی به تشریح برنامه های نوروزی در حوزه سیما پرداخت و افزود: در ایام نوروز سریال "هتل فامیلی" هر شب راس ساعت 23 از شبکه زاگرس پخش خواهد شد و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 14 خواهد بود.

رحیمی پخش فیلم‌های سینمایی نوروزی شبکه زاگرس در ایام نوروز، پخش اخبار شبکه زاگرس یک بار و راس ساعت 19 ،ویژه برنامه با عنوان " پا به پای بهار" ،برنامه راهیان نور ،پخش سریال تامینی در ایام نوروز وبرنامه "گل باخی" ویژه کودک از جمله برنامه های سیما است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.