رسانه های قطری معتقدند تیم فوتبال الریان قطر باید پرسپولیس را شکست دهد تا تیم ملی این کشور در سوم فروردین با روحیه بالا بتواند ایران را شکست دهد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های الریان قطر و پرسپولیس ایران فردا سومین دیدار خود را در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه و ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می کنند.
 
تیم فوتبال الریان به عنوان تیم سوم گروه پشت سر الهلال و پرسپولیس قرار دارد و این بازی می تواند امید های این تیم را برای دیدار های برگشت بالا ببرد.
 
در این گزارش آمده است: با توجه به دیدار حساس ایران و قطر در روز سوم فروردین بازی تیم های الریان و پرسپولیس از حساسیت بالایی برخوردار است و باید گفت پیروزی در مقابل نماینده ایران می تواند تیم ملی فوتبال را امیدوار به شکست ملی پوشان ایران کند.
 
تیم فوتبال الریان زیر نظر مایکل لادروپ تمرینات خود را ادامه می دهد و البته در این دیدار کاسرس هافبک قدرتمند خود را به دلیل دریافت 2 کارت زرد در اختیار ندارد و از سویی ملی پوشان الریان در تمرینات تیم ملی غایب بودند و بعد از بازی فردا به اردوی فوساتی سرمربی تیم فوتبال قطر اضافه می شوند.
 
رسانه های قطری معتقدند: باید در دیدار مقابل پرسپولیس مراقب ستاره های این تیم باشیم اما پیروزی بر این تیم قابل دسترسی است همانطور که تیم ملی هم می تواند ایران را شکست دهد.
 
اتفاقات نتایج فوتبال را رقم می زند و روز گذشته در تمرین بازیکنان الریان، لادروپ سرمربی این تیم روی بازی تهاجمی تمرین ویژه ای انجام داد و سعی کردند تمرین گلزنی کنند اما باید مراقب حمله های خطرناک پرسپولیس ایران بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار