معاون هلال احمر استان کرمان، از برگزاری سومین کارگاه مهارت‌های عملیاتی و احیای قلبی – تنفسی خبر داد.

برگزاری سومین کارگاه آموزشی امداد و نجات در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ هادی فرشید معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بروز رسانی دانش و مهارت‌های بنیادین عملیاتی نجاتگران و تبادل تجارب با عوامل عملیاتی اورژانس برای تکمیل توانمندی‌های عملیاتی، از جمله اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است. 

وی با تاکید بر توانمندسازی نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر ، افزود: این کارگاه آموزشی با حضور 112 نجاتگر پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان به مدت دو روز در کرمان برگزار شد. 

فرشید گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، ارتقای سطح علمی و مهارتی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمراستان، در راستای بهبود اثربخشی و نقش آفرینی نیروهای عملیاتی است.  

وی عنوان کرد: آموزش احیای قلبی، تنفسی مشتمل بر مباحث احیای پایه افراد بالغ و اطفال، مهارت های عملی مربوط به رفع انسداد راه هوایی،کار با دستگاه شوک خودکار و همچنین احیاء در شرایط خاص، مراقبت های پس از احیاء و ملاحظات قانونی و اخلاقی در احیاء، و آشنایی با انواع تروما ، از موارد آموزش درسومین کارگاه مهارت های عملیاتی بوده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.