معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی با انجام اقدامات ایجابی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری در نشست با سرپرست گروه تبلیغی بقیت الله گفت: برخورداری از امنیت پایدار یکی از مولفه های مهم نظام است که مردم فهیم ایران در هر نقطه از کشور از امنیت اجتماعی و احساس امنیت برخوردارند و این محقق نخواهد شد مگر با همکاری و همراهی مردم، سازمان ها و نهادهای مسئول ایجاد امنیت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای تبلیغی در ایام نوروز، گفت: استفاده از افرادی توانمند با تجربه و با توانائی های علمی برای دستیابی به اهداف ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با انجام اقدامات ایجابی امری ضروری است.

سرهنگ باقری افزود: با استفاده از ابزارها و تکنیک های ایجاد شده در بسترهای جدید ایجاد شده توسط نیروی انتظامی می توان به موضوعات اجتماعی مرتبط پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت توجه به الویت های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در اجرای طرح های پیشگیرانه گفت: باید با شناخت جامعه هدف و ایجاد فرایندهای لازم برای پرداختن به این موضوعات در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که جامعه با آن مواجه است گام برداشت.

  • باقری با تاکید بر ایجاد زمینه های فرهنگی لازم در هدایت و کنترل جامعه به سمت و سوی خود کنترلی در جامعه گفت: باید با استفاده بهینه از ظرفیت های ایجاد شده از طریق فضای مجازی برای ایجاد بسترهای پیشگیری اجتماعی و القاء موضوعات فرهنگی به مردم اقدام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.