مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۳ کشور از شبانه‌روزی شدن ۱۰۰ نانوایی‌ شیراز در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدغفار رضوی‌پور مدیرعامل شرکت غله منطقه ۳ کشور گفت: برای ارائه خدمت به شهروندان و مهمانان نوروزی 100 نانوایی‌ شیراز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می کنند.

رضوی‌پور افزود: با اجرای این طرح نیازی به استقرار نانوایی‌های سیار در ایام نوروز نیست و در صورت نیاز تعداد نانوایی‌های کشیک افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در استان فارس بیش از 3 هزار و 400 واحد نانوایی فعالیت دارد که بیش از 700 واحد آن در شهرستان شیراز مستقر است، ادامه داد: نانوایی‌های کشیک در همه نقاط شهر وجود دارد تا همشهریان و مهمانان نوروزی به مشکلی در زمینه تامین نان مواجه نشوند، علاوه بر این نانوایی‌های کشیک، بقیه واحدها نیز طبق روال هر روزه کار پخت و عرضه نان را انجام می‌دهند.

رضوی‌پور اظهار داشت: در استان فارس در زمینه توزیع آرد و پخت نان در ایام نوروز هیچ مشکلی وجود ندارد و ذخیره گندم و آرد استان به اندازه کافی است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور تصریح کرد: قیمت نان هیچ گونه افزایشی نداشته است و مردم در صورت مشاهد هرگونه تخلف و گران‌فروشی شکایت خود را با سامانه 124 به اطلاع برسانند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.