بازداشت دو مظنون مرتبط با حمله تروریستی ناکام در یک مرکز خرید در آلمان

به دنبال انتشار اخباری در خصوص احتمال حمله تروریستی داعش در یک مرکز خرید در آلمان، پلیس 2 مظنون را بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شینهوآ، پلیس ایالت "نوردراین-وستفالن" آلمان در حساب توییتر خود اعلام کرد روز گذشته (شنبه) دو مظنون که قصد داشتند در یک مرکز خرید نزدیک شهر "اسن" حمله تروریستی انجام دهند را بازداشت کرده است.

پلیس در ادامه گفت: این عملیات جستجو پس از آن آغاز شد که اطلاعاتی در خصوص طرح داعش برای انجام یک حمله تروریستی در این مرکز خرید نزدیک شهر "اسن" بدست ما رسید.

پس از انتشار گزارشهایی از احتمال حمله تروریستی داعش، پلیس به همراه مدیریت مرکز خرید، این مکان را تعطیل کرد. پلیس دو نفر را در یک آپارتمان و یک کافی نت در شهر "اوبرهاوزن" به ظن دخالت در این حمله تروریستی بازداشت کرد.

گزارشها حاکی از آن است که فردی آلمانی از اهالی شهر اوبرهاوزن نزدیک شهر اسن که در صفوف گروه‌های تروریستی در سوریه فعالیت دارد، از داعش درباره انجام حمله انتحاری در روز شنبه در این مرکز خرید دستور اینترنتی دریافت کرده بود.

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، پلیس آلمان موفق شده بود یک حمله تروریستی را در یک مرکز خرید در شهر "اوبرهاوزن" در ایالت نوردراین-وستفالن خنثی و دو مظنون آن را بازداشت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار