فرماندار تبریز: همه اقشار جامعه باید در اداره دستگاه تعلیم و تربیت دخیل باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرماندار تبریزدر گردهمایی روسا و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجانشرقی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت مختص گروه یا قشر خاصی نیست و بایستی همه اقشار جامعه در اداره کرد این نهاد تعیین کننده ، دخیل باشند.

رحیم شهرتی فر با بیان اینکه نمودتحول تعلیم وتربیت در استان ارتقا رتبه کنکور از رتبه 16 به دومی کشور است،گفت: عملکرد دولت درزمینه های مختلف بخصوص در دستگاه تعلیم و تربیت چشمگیر و شایان توجه است.

وی در خصوص مسائل آموزش و پرورش اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت مختص گروه یا قشر خاصی نیست و بایستی همه اقشار جامعه در اداره کرد این نهاد تعیین کننده دخیل باشند.

شهرتی فر با اشاره به چالش های فراروی دولت ادامه داد: در کشور ما سالانه یک میلیون 200 هزار نفر به افراد جویای کار اضافه می شود واین در حالی است که دولت توان ایجاد 700 هزار شغل را دارد.

وی همچنین گفت: با تلاشها و تدابیر اتخاذ شده امروز نرخ بیکاری در استان از 12/8 درصد در سال 92 به 10/2 درصد در سال 95 کاهش داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این  جلسه گفت: علیرغم تنگناهای مالی، تلاش دولت در سالهای اخیر برای حل مشکلات معیشتی و پرداخت مطالبات فرهنگیان چشمگیر بوده است.

پاشایی افزود: برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 مبلغ هزار میلیارد تومان از سوی دولت در سال آتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.