شب گذشته برق مناطق مختلف اهواز در مجموع کل خاموشی ها حدود 5 درصد قطع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی شکر خدایی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: قطع برق ناشی از بارندگی و وزش باد، بین ساعت 18 تا 23 و میانگین کل خاموشی ها در شب گذشته کمتر از 45 دقیقه بود به گونه ای که زمان خاموشی ها بین 5 دقیقه تا 2 ساعت گزارش شد.

وی گفت: منطقه حاشیه نشین ملاشیه اهواز با 2 ساعت خاموشی بیش ترین زمان قطع برق را داشت که با تلاش ماموران شرکت توزیع نیروی برق این کلانشهر، مشکل قطعی برق در این منطقه نیز رفع گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز قطعی برق را در زمان بارندگی ها، اتفاقی طبیعی خواند و افزود: در بسیاری از شهرها ، در زمان بارندگی شدید ، برق به صورت غیربرنامه ای قطع می شود.

شکرخدایی با بیان اینکه همه گروه های نگهداری برق همچنان در اهواز فعال بوده و مشغول بهسازی شبکه ها و ترانس های برق ناشی از گرد و غبار هستند به شهروندان اطمینان داد نگران قطعی برق نباشند.

با وجود آنکه قطعی برق شنبه شب در اهواز در برخی شبکه های مجازی بازتاب زیادی داشت ولی بلافاصله از سوی مسئولان خوزستان اعلام شد فعالیت اداری و آموزشی در هیچ نقطه ای از استان در روز یکشنبه تعطیل نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار