در ايام پايانی سال ممكن است پرداخت حقوق كارگران به تعويق بيفتد که از اين رو باید در پرداخت حقوق پيمانكاران و كارگران به خصوص كارگران خدمات شهری و رفتگران توجه ويژه‌ای صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: شهر اصفهان هم ساله در نوروز میزبان تعداد بسیاری از گردشگران خواهد بود.

کریم نصر اصفهانی افزود: از مسئولان، مردم، کسبه و سایر اقشار جامعه تقاضامندم نسبت به میزبانی اصفهان توجهی جدی داشته و به خوبی از گردشگران پذیرایی کنند تا به نیازهای آنان به خوبی پاسخ داده شود.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساخت ایستگاه‌های قطار شهری میادین آزادی و انقلاب در مراحل پایانی قرار گرفته که پس از اتمام کامل مراحل اجرایی این ایستگاه‌ها باید نمادهایی که متناسب با نام این میادین است نیز زینت‌بخش آن‌ها شود.

وی در پایان عنوان داشت: در ایام پایانی سال ممکن است پرداخت حقوق کارگران به تعویق بیفتد که از این رو باید در پرداخت حقوق پیمانکاران و کارگران به خصوص کارگران خدمات شهری و رفتگران توجه ویژه‌ای صورت گیرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.