اصفهان؛

تاسیس دانشکده طب سنتی در نطنز

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده طب سنتی در نطنز تاسیس می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی  امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خانه تاریخی توسلیان نطنز اظهار کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های لازم صنعت گردشگری ورود به این صنعت محور توسعه شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 800 آثار تاریخی در شهرستان نطنز افزود: این آثار باید با همراهی میراث فرهنگی احیا شود و در خصوص زیرساخت‌های گردشگری به ویژه از نظر اقامتی و جاده‌ای اقداماتی انجام شود تا شاهد رونق این صنعت پاک در منطقه باشیم.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس اذعان کرد: با توجه به وجود آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی کوهستان و کویر با سرمایه‌گذاری در این زمینه به اشتغال و درآمدزایی منطقه کمک می‌شود.

وی همچنین به تنوع گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد و تقویت صنعتی  جدید در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی از ظرفیت‌های این شهرستان است که این جشنواره زمینه مناسبی برای معرفی این پتانسیل‌ها است.

صفاری نطنزی در پایان افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان درصدد تأسیس دانشکده طب سنتی نطنز هستیم که در کنار جشنواره برای جهت‌گیری و فعال‌سازی صنعت فرآوری گیاهان دارویی مؤثر خواهد بود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.