با دستگیری دو کیف قاپ در شهرستان نیشابورپرده از ۱۳ فقره سرقت برداشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:: در پی چند فقره کیف قاپی توسط دو جوان موتورسوار در سطح شهر نیشابور تیمی از مامورن پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بیشتر کیف قاپی‌ها از خانم‌ها در ساعات اولیه شب و در خیابان‌های خلوت بوده گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش هفت دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.
وی افزود:متهم ۲۵ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۳ فقره کیف قاپی با کمک و همدستی دوست ۲۳ ساله اش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران این فرماندهی با بدست آمدن اطلاعات جدید در یک اقدام غافلگیرانه ضمن دستگیری همدست متهم در بازرسی از مخفیگاهش تعداد ۱۳ عدد کیف زنانه کشف کردند.
سرهنگ بیات مختاری با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام//م. ح.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار