تبریز؛

اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان اهر آماده استقبال ازگردشگران نوروزی

اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان اهر آماده استقبال ازگردشگران نوروزی است.

اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان اهر آماده استقبال ازگردشگران نوروزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ با توجه به روزهای آخر سال و نزدیک شدن به آغاز سال جدید و نوروز سال 96، مردم کشورمان گشت و گذار را در اولویت قرار می دهند.
شهرستان اهر هم با وجود اماکن تاریخی و گردشگری بسیار زیبا می تواند مقصد گردشگران باشد که برای آشنایی به تعدادی از این اماکن تاریخی و گردشگری اشاره می کنیم.
بقعه شیخ شهاب الدین اهری، مسجد جامع، بازار تاریخی، ساختمان شهرداری، وجود امام زادگان در شهر و روستاهای مختلف، قلعه های تاریخی از جمله نقدوز، خانه های دکتر قاسم خان اهری، عطایی و بشیر آمر، راسته اوچ دکانلار، کتیبه های تاریخی، پارک جنگلی فندقلو، پارک قاسم خان اهری، پارک شیخ شهاب الدین اهری، سواحل سد ستارخان، کوه های گیچی قران ( بزکش ) و شیور و معدن مس مزرعه را می توان از اماکن عمده و مشهور تاریخی و گردشگری شهرستان اهر نام برد.
توصیه می کنیم علاوه بر اماکن تاریخی و گردشگری از سوغاتی های شهرستان اهر اعم ار صنایع دستی اش ( ورنی و غیره )، لبنیات، سیب قره قرمزی، خشکبار، شیرینی ثبت شده اهری و سایر سوغاتی های منحصر به فرد منطقه نیز از یادتان نرود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار