در ایام نوروز 350 نفر در قالب 8 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نورعمومی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حبیب‏ الله فولادی رئیس اردویی، راهیان نور و گردشکری سپاه ناحیه سمنان گفت:اردوی راهیان نور عمومی و خانوادگی در قالب یک کاروان در تاریخ سوم فروردین ماه 96اعزام می شوند، و در این اردو پنج روزه زائران از مناطق شوش، هویزه، فتح المبین، فکه، دهلاویه و برخی مناطق دیگر بازدید می کنند.

حبیب‏ الله فولادی  با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی آحاد جامعه با آرمان های انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر برگزار می شود، افزود : اردوهای راهیان نور یکی از مهم ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این ابزار نهایت بهره را برد.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای مختلف راهیان نور با استقبال عموم مردم روبه رو می‌شود، تصریح کرد : با توجه به گذشته سالها از دفاع مقدس اما عشق و علاقه ملت به جهاد و شهادت و راه آنان به نسل‌های مختلف منتقل شده و امروز همه اقشار و نسل‌ها علاقمند هستند در این اردوها شرکت کنند.

فولادی اظهار داشت : اگر ما امروز با امنیت و آرامش در یادمانهای شهدا قدم می‌ زنیم همه اینها مرهون حضور خدا جویانه شهدا در دوران دفاع مقدس بود که امنیت و آرامش و خیلی چیز های دیگر را برای ما به ارمغان آوردند.

رئیس اردویی، راهیان نور و گردشکری سپاه ناحیه سمنان  رمز پیروزی رزمندگان، شهدا و مسئولان را در دوران دفاع مقدس دلدادگی آنها با رهبر کبیر انقلاب دانست و افزود : اگر امروز بخواهیم که این انقلاب و نظام پا برجا بماند باید به ریسمان ولایت فقیه تکیه بزنیم و هرگز ولایت را تنها نگذاریم.

فولادی با بیان اینکه در ایام نوروز 350 نفر از مردم شهرستان سمنان در قالب 8 دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‎شوند، خاطر نشان کرد : در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی وجود دارد و زائران سرزمین نور به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.
 
انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.