نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان با تمدن هفت هزار ساله یکی از خاستگاه های تمدن بشری در طول تاریخ بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ همایون یوسفی ،نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان آمادگی میزبانی مسابقات مختلف ورزشی در سطح بین المللی و داخلی را دارد.

همایون یوسفی در آیین افتتاحیه دومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر اظهار کرد: خوزستان با تمدن هفت هزار ساله یکی از خاستگاه های تمدن بشری در طول تاریخ بوده و در این تاریخ با ارزش نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی بیان داشت: خوزستان در کنار استعدادهای خداوندی مانند رودخانه های پرآب، معادن غنی و ذخایر نفت و گاز، دارای ذخایر انسانی قوی از جمله استعدادهای قوی در رشته های مختلف ورزشی از جمله رشته وزنه برداری است. در طول تاریخ وزنه برداری ایران، خوزستان یکی از پایگاه های اصلی استعداد بوده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من از تمام دست اندرکاران برگزاری این مسابقات از جمله وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه برداری، مدیرکل سابق و فعلی ورزش و جوانان خوزستان و همچنین هیات وزنه برداری استان و سعی و اهتمام استاندار در این موضوع تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: از جانب خودم و سایر همکارانم در فراکسیون ورزش مجلس اعلام آمادگی می کنیم که مجلس در تمام زمینه ها همراه با وزارت ورزش است و امیدواریم با این همکاری متقابل، زمینه رشد هر چه بیشتر ورزش کشور در عرصه های بین المللی فراهم شود.

یوسفی افزود: همچنین آمادگی خوزستان را برای میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی در سطح بین المللی و داخلی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.