تسهیلگران آموزش طرح خادم به منازل 11 هزار خانوار مازندرانی مراجعه کردند.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای اجرای طرح ملی خادم در یک هفته گذشته تیم های تسهیلگر آموزش این طرح با مراجعه به منازل 11 هزار و 900 خانواده در شهرهای مختلف استان به ارائه آموزشهای امدادی پرداختند.

وی با اشاره به فعالیت 384 تیم تسهیل گر در این مرحله افزود: طرح ملی خـانواده آماده در مـخاطرات یا جنبش خادم، یک تلاش دسته ‌جمعی برای آموزش خانواده ‌های ایرانی است.

اکبری گفت: برای اجرای طرح خادم در مازندران 10 هزارخانواده را انتخاب کردیم و شعار محوری و اختصاصی ما هم در استان من خانواده ام را دوست دارم، است.

وی افزود: در قالب این طرح که اکنون در مناطق مختلف استان در دست اجرا است، رابطان و تسهیل گران آموزش دیده جمعیت هلال احمر به منازل شهروندان مراجعه کرده و اطلاعات تدوین شده امدادی را در قالب بسته آموزشی کوتاه مدت و فشرده به اعضای خانوار ارائه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مراجعه به در منازل خانوارها توسط داوطلبان و امدادگران هلال احمر در12 نوبت انجام می شود و درهرنوبت آموزش های کوتاه و سرپایی به مدت 5 تا 10 دقیقه ارائه می شود، سپس به هر کدام از خانواده ها کد ثبت شده در شعبه جمعیت هلال احمرشهرستان مورد نظر تعلق می گیرد.

اکبری افزود: پس از پایان اجرای آزمایشی این برنامه در پایان امسال، در یک برنامه پژوهشی نقاط قوت و ضعف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و از سال 96 اجرای آن در بعد وسیع تری صورت می گیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.