در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان هیرمندبرای اجرای دوره های آموزشی به مدت یکسال به بخش خصوصی واگذار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن زهی معاون مالی و پشتیبانی فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان با اعلام این خبر گفت:مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هیرمند با زیر بنای یک هزار و 500 متر ، در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و اجرای دوره های آموزشی برای جوانان جویای کار به بخش خصوصی واگذار شد . 

حسن زهی افزود:واگذاری فضای آموزشی مازاد با توجه  به سیاست های اصل 44 قانون اساسی و ضرورت مشارکت بخش خصوصی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفته است . 

وی تصریح کرد:در حال حاضرسازمان‌ها به جای جذب منابع جدید به دنبال راهکاری برای استفاده بهینه از منابع و چابک‌سازی و نیزکوچک کردن دولت پیش میروند و آموزش هایی که نیاز به سرمایه گذاری های زیاد ندارند و بخش خصوصی توان اجرایی نمودن آن را دارد به آنها واگذار می نماییم .

معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ادامه داد : در راستای کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای مشارکت بخش خصوصی غیر قابل انکار است اما این مهم مستلزم داشتن راه و روش خاص و قرار دادن ابزار مدیریتی در اختیار روسای مراکز و ... است.

حسن زهی ادامه داد: بر همین اساس واگذاری بخشی از فعالیتها به بخش خصوصی ما را در تحقق رسالت مهم آموزشی که همانا ایجاد اشتغال پایدار است یاری خواهد داد .

گفتنی است چندی پیش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دلگان نیز با زیر بنای 15 هزار متر به بخش خصوصی واگذار شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار