به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،
قاسم زاده مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: فرودگاهها زیرساخت لازم را برای ارایه خدمات در داخل ترمینال هارا فراهم مینمایند، و برنامه ریزی امور پروازی مربوط به شرکتهای هواپیمایی است.
وی افزود: مسیولین شرکتها درصورت هرگونه مشکل پروازی باید پاسخگوی مسافرین خود باشند و حقوق مسافرین را رعایت کنند.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت:مسیولین مربوطه باید بصورت مستمر پیگیر مطالبات مردم باشند ومردم را سرگردان نکنند.
قاسم زاده افزود: درصورت عدم رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات مردمی مراتب بطریق مقتضی پیگیری و به مراجع مربوطه گزارش خواهد شد.
وی از خبرنگاران خواست جهت پیگیری تاخیرات احتمالی پروازها با رییس ایستگاه هواپیمایی مربوطه تماس حاصل نمایند تا همگان در برابر مردم پاسخگو باشند.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: اصحاب رسانه اطلاع رسانی بیشتر در رابطه با مسیولیت شرکتهای هوایی و وهمچنین رعایت حقوق مسافر را در اختیار مردم قراردهند تا نسبت به استیفای حقوق خود اقدام نمایند.
انتهای پیام//ف. ج.