مشهد؛

افزایش رواق‌ها و کفشداری‌های ویژه خواهران در حرم رضوی

به‌منظور رفاه بیشتر زائران حضرت رضا (ع) در نوروز ۹۶ رواق‌ها و کفشداری‌های ویژه خواهران در حرم مطهر رضوی افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضویبا اشاره به سیاست جدید آستان قدس رضوی در به‌کارگیری خدام خواهر در کفشداری‌ها و بخش‌های مربوط به بانوان، گفت: بنای آستان قدس رضوی بر آن است که تا آنجایی که امکان دارد، از خدام خواهر برای بخش‌ها و قسمت‌های مربوط به بانوان استفاده شود.
وی افزود: تلاش داریم در نوروز امسال فضا‌ها و رواق‌هایی را ویژه بانوان اختصاص دهیم که در آن‌ها تمام خدمه و خدام نیز خواهر خواهند بود.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به تدابیر اتخاذشده در اماکن متبرکه رضوی برای میزبانی از زائران نوروز ۹۶، گفت: در مبادی ورودی شهر مقدس مشهد، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه، ویژه‌برنامه‌هایی با حضور خدام بارگاه رضوی همراه با توزیع اتفاقی بلیت غذای متبرک مهمانسرای حضرت رضا (ع) برنامه‌ریزی‌شده است.
منبتی افزود: در روز تحویل سال تمام صحن و سراهای مقدس بارگاه حضرت ثامن‌الحجج (علیه‌السلام) مفروش می‌شوند و در طول ایام نوروز به‌صورت ۲۴ ساعته ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.