فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از برخورد قاطعانه پلیس با اخلال گران نظم و امنیت درچهارشنبه آخرسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان ، با اشاره به درپیش بودن چهارشنبه آخر سال گفت: تامین امنیت و آرامش شهروندان از وظایف ذاتی پلیس است و درصورتی که مخلان و هنجارشکنان توصیه های پلیسی را رعایت نکنند و با اقدامات خطرساز خود موجبات رعب و وحشت را دربین مردم فراهم نمایند قاطعانه برخورد خواهد کرد. 

این مقام انتظامی افزود: احترام به آداب و سنت ها همیشه موردتاکید بوده اما متاسفانه برخی اقدامات خطر ناکی که درچهارشنبه آخر سال از سوی عده ای صورت می گیرد خانواده ها را دچار مشکل می کند و هم نظم جامعه را برهم می زند. 

این مقام انتظامی به اقدامات آموزشی پلیس نیز اشاره کرد و گفت: همه ساله کارشناسان انتظامی با حضور درمدارس و مساجد و با برگزاری کلاس های آموزشی، توزیع بروشور و برپایی نمایشگاه ،هشدارهای پیشگیرانه لازم را ارائه می کنند تا از بروز حطرات پیش رو جوانان کاهش یابد. 

سرهنگ عارف نژاد با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش پلیس و همکاری مردم چهارشنبه سوری بی خطری را درپایان سال داشته باشیم و همه خانواده ها با سلامت کامل و نشاط به استقبال بهار بروند افزود : اگر شهروندان هشدارهای پلیس را مورد توجه قرار دهند و دراین شب درکنار فرزندان خود باشند و ازآنها مراقبت نمایند از بروز حوادث ناگوار جلو گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار