سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به نظرم دو عامل را می توان دلیل برد برابر صنعت نفت آبادان قلمداد کرد که می توان به دانش فنی بالای فرهاد کاظمی و تلاش بازیکنان اشاره نمود.

خاکزاد: دانش کاظمی و تلاش بازیکنان عامل برد ماشین سازی برابر صنعت نفت شدعلی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در باره دیدار حساس تیم ماشین سازی برابر صنعت نفت آبادان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بدون شک بازیکنان در دیدار  با صنعت نفت بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دادند و تواستند به برد ارزشمند دست یابند.

وی در ادامه افزود: با توجه به روند بازی باید گفت که می توان گل های بیشتری به تیم فوتبال صنعت نفت زد اما قسمت این بود با تک گل این دیدار حساس پایان یابد.

خاکزاد با پرداختن به برد روز گذشته برابر صنعت نفت گفت: دو عامل دانش فنی بالای کاظمی و تلاش بازیکنان باعث شد تا برابر صنعت نفت برنده از زمین خارج شویم که امیدواریم همین رویه ادامه یافته و بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در مورد این که تیم ماشین سازی پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد عنوان کرد: به یاری پروردگار و درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان تیم در لیگ حفظ می شود در این راستا این نکته را مطرح کنم که بدون شک از عملکرد بازیکنان داخلی و خارجی که در راستای موفقیت تیم تلاش می کنند رضایت دارم و باید گفت کاظمی نیز از دانش فنی خوبی برخوردار است.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که با ارائه بازی های خوب و جمع آوری امتیازات کامل سعی کنیم تیم ماشین سازی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار