استاندار فارس به آباده و خرم بید سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید آیت اله رزمجو مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس شنبه 21 اسفندماه به شهرستان های آباده و خرم بید در شمال استان سفر می کند.

رزمجو با بیان اینکه استاندار فارس در بدو ورود به شهرستان آباده در گلزار شهدای آباده حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد،افزود: بر این اساس در سفر استاندار فارس به آباده شاهد بهره برداری از طرح توسعه کاشی پاسارگاد سرام این شهرستان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: استاندار فارس درادامه سفر به آباده در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور خواهد یافت و مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رزمجو بیان کرد: دیدار با فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان با هدف گره گشایی از مشکلات آنها انجام می شود و پس از آن، دیدار با فعالان سیاسی و اجتماعی پایان بخش سفر افشانی به شهرستان آباده خواهد بود.

وی ادامه داد: مقصد بعدی سفر یک روزه استاندار فارس شهرستان خرم بید خواهد بود که این سفر نیز با حضور در گلزار شهدای صفاشهر مرکز این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز خواهد شد.

رزمجو  گفت: استاندار فارس در ادامه این سفر پس از بازدید از کارخانه چرم سازی خرم بید، در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور خواهد یافت.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس تصریح کرد: افشانی در این سفر نیز همانند دیگر سفرهای شهرستانی با فعالان اقتصادی و صنعتگران و همچنین فعالان سیاسی و اجتماعی دیدار خواهد داشت.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.