مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: واریز کمک های مردمی به حساب های دولتی برای باشگاه پرسپولیس تبعات قانونی دارد.

رویانیان: کمکهای مردمی برای باشگاه پرسپولیس تبعات قانونی داردمحمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره طرح پرداخت بدهی های باشگاه پرسپولیس از طریق کمک های مردمی اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس بیش از یک سال است که از طریق کمک های مردمی در آمدزایی می کند. یک میلیون هوادار پرسپولیس روزی 200 میلیون تومان به حساب سامانه پیامکی واریز می کنند و در یک ماه 6 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر کمک های مردمی به حساب خزانه دولتی واریز شود برای باشگاه پرسپولیس تبعات قانونی دارد چرا که این درآمدزایی در قانون بودجه تعریف نشده است و تحصیل درآمد از طریق شرکت های دولتی ممنوع است. همچنین در صورت واریز کمک های مردمی به حسابهای شخصی در آینده برای باشگاه پرسپولیس تبعاتی خواهد داشت. 

رویانیان دریاره اینکه بدهی مانوئل ژوزه در دوران مدیریتش رخ داد، بیان کرد: بدهی ژوزه در دوران مدیریت من بوده است اما مطالبات این مربی نیم فصل دادم و بعد از باشگاه جدا شدم. به هر حال باشگاه پرسپولیس در طول 3سال نتوانست دفاع خوبی از پرونده ژوزه انجام دهد و بدهی این مربی به 6 میلیارد تومان رسید. 

وی در ادامه عنوان کرد: سیستم مدیریتی پرسپولیس ضعیف بوده که بدهی ژوزه سنگین شده است. همچنین مشکلات باشگاه پرسپولیس فقط مربوط به بدهی سنگین به ژوزه نیست و درست نیست که همه تقصیرها را گردن مدیران سابق بگذارند. طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از این باشگاه می رود و میزان بدهی هایش در آینده مشخص می شود. 

مدیر عامل سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: همه شرکت های دولتی بدهکار هستند و باشگاه پرسپولیس هم از این امر مستثنا نیست. به نظرم درآمد زایی باشگاه پرسپولیس باید قانونی صورت بگیرد تا در آینده این باشگاه با مشکل مواجه نشود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۱۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
اجازه فروش بلیت ندارن
اجازه خصوصی شدن ندارن
کمک دولتی ممنوعه
کمک مردمی ممنوعه
مشکلتون با فوتبال چیه؟
خدا عقل رو داده به ادم ازش استفاده کنه
اگر مبا فوتبال مشکل دارین خب تعطیلش کنید
آخرین اخبار