با مشاهده این گزارش مشکل تنگ بودن کفش‌ها برای همیشه حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها اگر از خانه خارج شوید و چرخ کوچکی در خیابان‌ها بزنید، شاهدِ شور و شوق خاصی در محیط خواهید بود، کاملا می‌شود احساس کرد که زندگی با طراوت خاصی در بازار و کوچه و خیابان جریان دارد.

همه مردم در جوش و خروش خرید اجناس مورد نیاز برای عید نوروز هستند. از خرید آجیل، شیرینی، لوازم منزل گرفته تا پوشاک و البته کفش، فرض کنید همین طور که در خیابان با هدف خرید کفش در حال قدم زدن هستید، ناگهان یک جفت کفش از پشت ویترین یک مغازه کفش فروشی به شما چشمک می‌زند، با خودتان می‌گویید این همان کفشی است که من دنبالش بودم، با شور و شوق به داخل مغازه می‌روید از فروشنده می‌خواهید که کفش را به شما بدهد، اما وقتی آخرین شماره کفش مورد علاقه تان را به پا می‌کنید، متوجه می‌شوید با اینکه آخرین شمارهاست، اما باز کمی پای شما را اذیت می‌کند و به قول معروف پا را می‌زند، از طرفی هم شبیه به آن کفش را جایی ندیده اید و نمی‌توانید از آن دل بکنید و مغازه را بدون خرید آن کفش ترک کنید. 

چاره این مشکل پیش ماست، کافی روش زیر را امتحان کنید.

کیسه پلاستیکی را آب کنید، درون کفش قرار دهید و کفش را شب تا صبح درون فریزر بگذارید تا جا باز کند، صبح 20 دقیقه اجازه دهید یخ آب شود بعد کیسه را خارج کنید.

راه حلی برای کفش‌های عید که پا را می‌زنند


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.