کارشناس داوری کشورمان گفت: به نظرم مربیان فقط به مسائل تیمی خود نظارت کرده و از اظهار نظر درباره داوری خودداری کنند.

خسروی : اظهار نظرمربیان در حوزه کار داوران از حد طبیعی اش فراتر رفته است / 2 پنالتی بارسا اشتباه محض داور بودعلی خسروی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس - استقلال خوزستان از هفته بیست وچهارم لیگ برتر اظهار کرد: باید بگویم عملکرد بیژن حیدری داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان مناسب بود و باید مربیان در حیطه وظایف خود اظهار نظر کنند و  به نظرم اظهار نظر مربیان در مورد کار داوران بیش از اندازه شده است و اگز به کار داوری علاقه مند هستند به این حرفه ورود کنند چرا که دخالت در این اندازه اصلا جایز نیست هیچ وقت داوری در امر تاکتیک مربی دخالت نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به این که داور با استقلال خوزستان نامهربان بوده است افزود: داور یک بازی قرار نیست با کسی مهربان یا نا مهربان باشد بلکه آنچه را در زمین مشاهده می کند طبق قانون باید سوت زده و قضاوت کند. به نظرم ناظر داوری و کمیته و دپارتمان بهترین نهاد هستند که می توانند قضاوت داوران را مورد ارزیابی قرار دهند.

خسروی با اشاره به گل وحید امیری در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: باید بگویم گل پرسپولیس صحیح بود و داور می توانست آونتاژ بدهد که تصمیم دیگری گرفت. باید اشاره کرد که تیم ها در همه بازی ها ممکن بوده اشتباهات داوران به سود یا ضررشان باشد که برای مثال تیم سایپا را معرفی می کنیم گرچه اشتباهات داوری به شود یا ضررشان بوده اما شخص فرکی اعتراضی نکرده است.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به نظرم  زاهدی فر و بیژن حیدری پدیده داوری بوده اما نمی توان بهترین داور را نام برد چرا که همه خوب بوده و شما می دانید داور هم ممکن است روز بد یا خوب داشته باشد.

وی با پرداختن به داور دیدار بارسلونا و پاریسن ژرمن از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: هر دو پنالتی داور دیدار کاملا اشتباه بود و از مردم کشورم بخاطر حرفهای رکیکی که در صفحه شخصی ام گذاشته بودند بسیار گله مندم و شما دیدید که داور این بازی نیز محروم شد.

خسروی یاد آور شد: امیدوارم در این هفته های مانده به پایان لیگ شاهد قضاوت خوب و قابل قبولی از داوران کشورمان باشیم تا حق هیچ تیمی در لیگ تضییع نشود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار