معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از استمرار جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب برای افزایش امنیت مردم در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام محسن کرمی افزود :  تردد معتادان متجاهر در سطح شهر ، نمای خوبی به شهر نمی‌دهد و بهمین منظور جمع آوری آنها آغاز شده است.

وی گفت : در سال های اخیر آمار رو به رشد وجود معتادان متجاهر و خطرناک در سطح شهر باعث شد تا این موضوع به یکی از دغدغه های اصلی مردم بدل شود، از این رو به پلیس های تخصصی دستور داده شد تا با هماهنگی مقام قضایی طرح جمع آوری معتادان در معابر اصلی و مناطقی که محل تجمع معتادان است با جدیت به اجرا درآید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: معتادان متجاهر، پرخطر و کارتن خواب‌ در سه کمپ پذیرش و نگهداری خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از معتادان خود را در دستگیری‌ها با نام‌های مختلف معرفی می‌کنند از این رو برنامه‌هایی برای شناسایی آن‌ها پیش‌بینی شده است تا از معرفی افراد با مشخصات مختلف جلوگیری شود.

حجت الاسلام کرمی تاکید کرد : تجربه سال های گذشته ثابت کرده است جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب ها علاوه بر اثرات مستقیم آن در زمینه کاهش مصرف ، عرضه مواد مخدر و سرقت ها موجب افزایش امنیت و آرامش مردم می شود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.