ساخت نخستین مجتمع آموزشی شهرداری‌های کشور در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل رضائیان معاون عمرانی استاندار فارس گفت: امروز برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان فارس نیازمند نیازسنجی و مکان‌یابی برای اجرا هستیم.
 
رضائیان افزود: زمان‌بندی در اجرای طرح‌های عمرانی به عنوان یک نکته مهم باید مورد توجه متولیان و پیمانکاران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی قرار گرفته و با یک دقت و اسنجام طرح‌ها را در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانند.
 
معاون عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه مجتمع آموزشی شهرداری شیراز در زمینی به مساحت 18 هزار و 846 مترمربع در دو مرحله ساخته می‌شود، گفت: مرحله نخست این مجتمع شامل پیش‌دبستانی و دبستان بوده و در چهار طبقه ساخته می‌شود.
 
آرش فرج‌زاده بیان کرد: مجتمع بزرگ آموزشی شهرداری شیراز در فاز دوم دارای سالن اجتماعات، سالن ورزشی و همچنین استخر است که با اسکلت بتونی، فناوری‌های روز مهندسی و به طور هوشمند ساخته می‌شود.
 
وی ادامه داد: مدت زمان پیش‌بینی شده برای ساخت مجتمع برگ آموزشی شهرداری شیراز 18 ماهه است و امیدواریم این طرح با برنامه‌ریزی در کمتر از مدت زمان پیش‌بینی شده به پایان رسیده و از سال 97 دانش‌آموزان در این مجتمع مشغول تحصیل شوند.

نخستین مجتمع آموزشی بزرگ شهرداری شیراز امروز به عنوان نخستین مجتمع آموزش شهرداری‌های کشور با حضور معاون عمرانی استاندار فارس و رئیس شورای اسلامی شهر در شیراز آغاز شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.