رئیس بانک مرکزی گفت: اختصاص بیش از 16 هزار میلیارد اعتبار به 22 هزار واحد کوچک و متوسط، رشد و تحرک اقتصادی را نشان می‌دهد.

یولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با صحبت رئیس جمهور پس از مجمع سالانه بانک مرکزی که گفته از علت گران شدن ارز قانع نشده است، اظهار داشت: سرتاسر صحبت‌های رئیس جمهور در این جلسه، تعریف از تلاش‌های بنده و همکارانم در بانک مرکزی بود که ما خود را قابل این تمجیدات نمی‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور تنها در یک بخش از سخنانش به شوخی عنوان کرد که یکی دو ماه قیمت ارز از حد نوسان بالاتر رفت و ما مقداری نگران شدیم اما خوشبختانه کنترل شد، ادامه داد: حرف وی این بود که فلانی توضیحاتی را ارائه داد و البته قانع نشدم و می‌خواهم بدانم چرا چنین مسئله‌ای پیش آمده است.

رئیس بانک مرکزی تصریح کرد: لازم است بنده نیز از همکارانم در نظام بانکی تشکر کنم که علی‌رغم محدویت‌های نظام بانکی کشور، تنگناهای مالی و اعتباری توانستند با جهت‌گیری‌های مثبت از جمله استفاده و تخصیص بهینه این منابع محدود به هدف‎‌هایی که منجر به اشتغال و رشد اقتصادی بیشتر شود، اثربخشی را افزایش دهند.

سیف خاطر نشان کرد: در این زمینه می‌توان به اختصاص بیش از 16 هزار میلیارد اعتبار به 22 هزار واحد کوچک و متوسط اشاره کرد که توانست رشد و تحرک اقتصادی را نشان دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار