رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متاسفانه به دلیل ضعف در ساخت و ساز کشور همواره شاهد صرف منابع برای اقدامات از قبل صورت گرفته هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسماعیل نجار ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور استانداران ادواری لرستان و لرستانی‌های استاندار برگزار شد گفت: مجمع استانداران کشور یک ظرفیت عظیم در جهت استفاده از فکر و تجربه استانداران است چرا که هر کدام از این افراد در شرایط زمانی مختلف نماینده عالی دولت بوده‌اند و تجربیات بزرگی دارند.  
 
وی وحدت و انسجام شکل گرفته در استان در جهت حرکت به سمت توسعه را محسوس دانست و افرود: خوشبختانه بستری آرام برای کار و تلاش در لرستان شکل گرفته که قطعا به همت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم این استان بوده است.
 
نجار با بیان اینکه پِرت منابع در کشور زیاد است افزود: متاسفانه به دلیل ضعف در ساخت و ساز کشور همواره شاهد صرف منابع برای اقدامات از قبل صورت گرفته هستیم.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: مدرسه‌ای که باید بعد از ساخت و ساز 100 سال عمر کند متاسفانه بعد از 20 سال باید دوباره به سمت نوسازی آن برویم و یا به عنوان مثال در زلزله ورزقان بیمارستانی که تنها یک هفته به افتتاح آن زمان مانده بود بعد از وقوع زلزله فرو ریخت و حتی نتوانست جان یک بیمار را نجات دهد، این ها نشان دهنده پرت منابع در کشور است.
 
وی بیان داشت: ما همواره در اقدامات خود زمان، مدیریت و اعتبارات را می‌گذاریم اما نمی‌توانیم از آن‌ها به صورت درست بهره‌برداری کنیم و دائما در حال تکرار هستیم.
 
نجار ادامه داد: فعالیت‌ها باید با پشتوانه علمی و نظارت دقیق صورت پذیرد، اگر کار را دقیق و منطقی انجام ندهیم شاهد حوادثی مانند پلاسکو در کشور هستیم.
 
وی با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز و مراسم چهارشنبه سوری گفت: چهارشنبه سوری نزدیک است و به احترام شهدای آتش نشان تلاش کنیم که آتشی بپا نکنیم و همچنین امیدواریم هموطنان نیز در مسافرت‌های نوروزی خود به اطلاعیه‌ها و هشدارها توجه لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.