شهرکرد؛

اردوهای راهیان نور عمومی در تعطیلات نوروز اعزام می‌شود

در تعطیلات نوروز ۹۶، اردوهای راهیان نور عمومی از استان چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شود.

اردوهای راهیان نور عمومی در تعطیلات نوروز اعزام می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از اعزام اردوهای راهیان نور عمومی در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ از استان خبر داد.
 
وی گفت: اعزام این اردو‌ها از ۲۵ اسفندماه جاری به مناطق عملیاتی سال های دفاع مقدس در جنوب کشور آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

جمشیدی با بیان اینکه سه اردوگاه در شهرهای اهواز و خرمشهر استان خوزستان برای اسکان زائران سرزمین نور از این استان در نظر گرفته شده است افزود: برای اسکان، هزینه‌ای از زائران اخذ نمی‌شود و غذا نیز به قیمت تمام شده در اختیار آنان‌ قرار می‌گیرد.

وی همچنین گفت: دو کاروان راهیان نور دریایی در تاریخ‌های ۸ و ۱۰ فروردین ۹۶ از استان چهارمحال و بختیاری عازم بوشهر خواهد شد.
 
جمشیدی، از علاقمندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خواست برای ثبت نام به سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد: افرادی که تمایل به حضور با وسیله نقلیه شخصی در اردوهای راهیان نور دارند، برای کسب اطلاعات در زمینه محل‌های اسکان به پایگاه اینترنتی کوله بار به نشانی chaharmahal.koolebar.ir مراجعه نمایند.
 
بر اساس این گزارش؛ آدرس اسکان زائران سرزمین نور از چهارمحال و بختیاری در استان خوزستان به شرح زیر می‌باشد:
 
۱) اهواز، پادادشهر، بلوار جوادالائمه (ع)، کوی طلاب، مدرسه شیخ انصاری
۲) خرمشهر، جاده اهواز به خرمشهر، بعد از پلیس راه، مجتمع اردوگاهی شهید باکری، اردوگاه شهدای سپاه قمر بنی هاشم (ع)
۳) اهواز، حد فاصل فلکه تپه و چهار شیر، اردوگاه شهید مسعودیان
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار