ظهر امروز مجمع هیات بوکس آذربایجان غربی برای انتخاب رئیس این هیات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های خوب بوکس استان و بهره گیری از دانش و خرد جمعی در مجموعه هیات ابراز امیدورای کرد که با همفکری و تعامل با سایر دستگاه ها و استفاده از دانش و فکر پیشکسوتان و متخصصین آینده خوبی برای بوکس استان ایجاد گردد.
وی برگزاری دوره های آموزشی در سراسر استان و توجه جدیربه مقوله استعدادیابی را یکی دیگر از ضرورت های هیات دانست و بر تلاش و پشتکار بیشتر برای موفقیت در بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو تاکید کرد.
 در  در ابتدای این مجمع کیومرث
 پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت: ورزش بوکس در استان آذربایجان غربی از رشد چشمگیری برخوردار بوده است و توانسته ایم مقام های خوب کشوری بدست آوریم و با حضور چند نفر از بوکسرها در تیم ملی رده های مختلف نام استان در کشور بدرخشد
وی ادامه داد: باید برای حفظ و همچنین پیشرفت بیشتر تلاش و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد تا بتوان در زمینه های کشف استعدادها و پرورش آنها اقدام کرد.
پورایراندوست افزود: با توجه به زیرساخت ها و داشتن چند مربی در سطح تیم ملی امیدوارم روزی برسد در تمامی رده هاس سنی از آذربایجان غربی بوکسر در تیم ملی داشته باشیم و به آنها افتخار کنیم.
پس از وی مرتضی نظری به عنوان تها کاندیدای ریاست هیات بوکس نسبت به عملکرد چهارساله خود پرداخت گفت: باید نفراتی که در بوکس زحمت می کشند و دارای عناوین کشوری هستند چشم اندازی ترسیم کنند که ضمن حفظ این مقام در آسیا و جهان هم این مقام ها را بدست آورند.
وی ادامه داد: ما در انتخابی المپیک در رشته بوکس نماینده داشتیم و باید این مسئله در آینده نیز توانمند سازی گردد.
نظری در خصوص برنامه آتی ریاست خود تصریح کرد: یکی از مهم ترین مواردی که در بوکس مشکل هست و می خواهیم در این خصوص فعالیت کنیم نبود باشگاه های تخصصی بوکس است.
کاندیدای ریاست بوکس استان خاطر نشان کرد: یکی از راهکارهای اصلی تاسیس خانه های بوکس در تمامی شهرستان های استان می باشد که این امر با حمایت اداره کل میسر خواهد شد.
در پایان با اعتماد دوباره اعضا مجمع مرتضی نظری با رای تمام حاضرین به مدت چهار سال دیگر رئیس هیات بوکس استان شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.