جلسات مجمع قرآنی به صورت فصلی در سطح استان برای انتقال آموخته ها و ارائه ایده های جدید برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جلسه مجمع اساتیدپیشکسوت قرآنی استان با حضور حجت الاسلام علی شکری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان و جمعی از اساتید قرآنی در کانون تبلیغات استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی شکری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزاری مجامع قرآنی را در سطح استان ضروری دانست و گفت: مجامع قرآنی می تواند زمینه مناسبی برای فراگیری و کسب تجارب از اساتید استانی در حوزه قرآن و معارف در پی داشته باشد.

حجت الاسلام علی شکری بااشاره به اهمیت نقش معلمین در جامعه افزود: معلمان قرآنی که وظیفه ی انتقال مفاهیم و کلام خداوند را برعهده دارند  جایگاه والایی را در دنیا و آخرت به خود اختصاص داده اند و باید فرصت تعلیم را برای دیگران نیز فراهم کنند.

وی در این نشست با توجه به روش های تعالیم اهل بیت(ع) اظهارداشت: معلمین باید استعدادهای جدیدی را در قالب قرآن در شاگران خود گسترش دهند و برای پرورش نخبگان در حوزه قرآنی برنامه و فعالیت هایی با کمک دستگاه های مربوطه برنامه ریزی کنند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد:جلسات مجمع قرآنی به صورت فصلی در سطح استان برای انتقال آموخته ها و ارائه ایده های جدید برگزار می شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.