رئیس اداره منابع طبیعی لارستان از تولید ۳۵ هزار نهال در نهالستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی لارستان گفت: برای ترویج فرهنگ درختکاری از ابتدای دی ماه امسال با همکاری آموزش و پرورش لارستان، کارشناسان اداره منابع طبیعی با حضور در مدارس نسبت به آموزش دانش‌آموزان در زمینه فضای سبز اقدام کردند.

رضایی افزود: در هفته منابع طبیعی برنامه‌های مختلفی از جمله کاشت نهال در مدارس و پارک‌ها، نواختن زنگ سبز، مسابقات مختلف در مورد فضای سبز در سطح مدارس، کاشت نهال در پارک جنگلی لار با حضور مسئولان، توزیع نهال رایگان در نماز جمعه و غیره صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان دو نهالستان وجود دارد، ادامه داد: نهالستان قدیم لارستان 180 هکتار وسعت دارد و توانسته نهال چند شهرستان را تأمین کند.

رضایی با اشاره به اینکه نهال‌های تولیدشده در لارستان برای تأمین بخشی از نیازها به شهرهای جهرم، قیروکارزین، خنج، گراش و کوار ارسال شده است، بیان کرد: 15 هزار نهال نیز در سطح لارستان کاشت یا توزیع شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به اداره منابع طبیعی لارستان نسبت به دریافت حواله رایگان نهال اقدام و نهال‌هایی همچون کهور، کُنار، اکالیپتوس و دیگر نهال‌های غیرمثمر دریافت کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار