دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا گفت: استفاده از ظرفیت دانشجویان و نخبگان می‌تواند به عمران و آبادانی کشور کمک کند.

استفاده از ظرفیت نخبگان می‌تواند به عمران و آبادانی کشور کمک کند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم روز درختکاری که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه کشور ما در یک موقعیت ژئوپلتیک در جهان قرار دارد و نفوذ ایران در منطقه و جهان مشخص است، اظهار داشت: خداوند نعمت ولایت را به ما عنایت کرده، ولایت فقیه آگاه ما موجب پیروزی در دفاع مقدس و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به اهمیت محیط زیست افزود: کشور با یک بحران جدی یعنی خشکسالی روبرو است که محیط زیست ما تا ۲۰ سال آینده به سمت سرزمین خشک پیش می‌رود که این نشان از یک بحران آب است.

دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا با بیان نقش ارزشمند نیروهای مسلح و به خصوص ارتش، سپاه و بسیج در گسترش فضای سبز تصریح کرد: ۲۰ میلیون بسیجی در کشور وجود دارد و این ظرفیت بزرگی برای ایجاد فضای سبز و درختکاری است.

وی با بیان لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای مقابله با بیابان زدایی گفت: اگر در مدیریت مصرف انرژی و جایگزین کردن منابع جدید جدیت داشته باشیم و شهرداری‌ها در مدیریت پسماند‌ها فعال شوند، مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه یک مدیریت واحد در سطح اداره ارگان‌ها لازم است یادآور شد: استفاده از ظرفیت دانشجویان و نخبگان می‌تواند به عمران و آبادانی کشور کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار