چین روز پنج‌شنبه در گزارش پیشینه حقوق‌بشر آمریکا در سال 2016 اعلام کرد آمریکا دومین آمار بالای زندانیان را در دنیا داراست.

آمریکا دومین آمار بالای زندانیان را در دنیا داراست
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین‌هوا؛ در گزارش پیشینه حقوق بشر آمریکا آمده است آمریکا با 693 زندانی از بین هر یکصد هزار نفر جمعیت ملی این کشور، دومین آمار بالای زندانیان را در دنیا داراست.

در این گزارش به نقل از آمارهای موسسه تحقیقات بازار آمریکا آمده است تقریبا دو میلیون و 200 هزار نفر در سال 2014 در آمریکا زندانی شدند.

بر اساس این گزارش، 70 میلیون آمریکایی به دلیل سوابق مختلف کیفری زندانی شده اند که این آمار تقریبا یک سوم جمعیت بزرگسال این کشور را تشکیل می دهد.

در این گزارش تاکید شده است که ارتکاب جرایم تسلیحاتی در آمریکا نیز در سطح بالایی قرار دارد و بر اساس آمارهای " اف بی آی " در 26 سپتامبر سال 2016، در 71 و نیم درصد موارد قتل در آمریکا با سلاح صورت گرفته است.

در این گزارش همچنین  آمده است مجموعا 58 هزار و 125 مورد خشونت تسلیحاتی در سال 2016 در آمریکا صورت گرفته که شامل 385 مورد تیراندازی های جمعی و قتل 15 هزار و 39 نفر و جراحت 30 هزار و 589 هزار نفر است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار