باراک اوباما در حال کودتا در آمریکا! + فیلم

سیستم صوتی گوگل می گوید باراک اوباما به همراه رئیس جمهور چین به فکر کودتا در آمریکا و حذف دولت ترامپ هستند.

عذرخواهی گوگل به خاطر نتایج جعلی در جست و جو به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربری در آمریکا از سیستم صوتی هوشمند گوگل سوال پرسیده بود که آیا باراک اوباما به دنبال برنامه ریزی یک کودتا است؟ که این سیستم در جواب این کاربر گفت: "باراک اوباما رئيس جمهور سابق آمریکا و شی جین پینگ رئیس جمهور چین، در حال برنامه ریزی یک کودتای کمونیستی مخفی برای سرنگونی دولت ایالات متحده است".
 
پخش شدن فایل صوتی این جواب در فضای مجازی آمریکا جنجال های بسیاری را به پا کرده است، بسیاری از کاربران در صفحه توئیتر گوگل به این جواب جنجالی واکنش نشان دادند.

اما این تنها اشتباه این غول فناوری در نتایج خود نبود. کاربری دیگر در موتور جست و جوی گوگل پرسیده بود که "حاکم در ایالت متحده چه کسی است؟" و  در نتیجه ای که خود موتور جست و جو آمده بود باراک اوباما را حاکم آمریکا اعلام کرده بود.

عذرخواهی گوگل به خاطر نتایج جعلی در جست و جو
 
گوگل در پی این اشتباهات متوالی از کاربران عذرخواهی کرده و گفته سیستم هوش مصنوعی خود را ارتقا خواهد داد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
انشاالله که پایان ظلم وستم در دنیا خواهیم بود و انهای که حق ملت‌های ضعیف، میخوراند وبه دلایلی خود را قانع میکند الان وقت ان رسیده که
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۰۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
در اینکه آمریکا به پایان راه خودش رسیده شکی نیست
ولی همیشه وجود یک حاکم بد بهتر از بی حاکم بودنه
باید خودمون رو برای نابود شدن آمریکا و پایان حکومتش بر دنیا آماده کنیم
مطمئنا هرج و مرج ها و ناهنجاریهایی رو شاهد خواهیم بود که در تاریخ بشر بیسابقه بوده و انشالله منجر به ظهور منجی خواهد شد ولی زمان ظهور فقط دست خداست و این ناهنجاری معلوم نیست چقدر طول بکشه
آخرین اخبار