نماینده سابق مجلس گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید راهکارهای خود در همه حوزه‌ها به ویژه اقتصادی را به صورت شمرده تبیین کنند.

معاونان نامزدهای ریاست جمهوری هم باید فرصت مناظره داشته باشند/مبادا آرامش مردم در انتخابات خدشه‌دار شودابراهیم نکو نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری سال 96 در تبلیغات خود باید توجه ویژه‌ای به آرامش مردم داشته باشند، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید فضای کشور در انتخابات را به سمتی ببرند که آرامش ملت خدشه‌دار شود. 

وی ادامه داد: انتظار ما از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که شعارهای مدون و شفافی ارائه دهند تا مردم میزان عملیاتی بودن و امکان تحقق آن‌ها را  تحلیل کنند.

نکو با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های مورد توجه کاندیداهای ریاست جمهوری راهکار آنان برای گذر از شرایط اقتصادی موجود است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید راهکارهای خود در همه حوزه‌ها به ویژه اقتصادی را به صورت شمرده تبیین کنند. 

این نماینده سابق مجلس در ادامه یادآور شد: بهتر است در انتخابات ریاست جمهوری 96، شرایطی مهیا شود تا علاوه بر کاندیداهای ریاست جمهوری، معاونان آنان نیز در مناظره‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اصولا کاندیداهای ریاست جمهوری در زمان انتخابات درگیر مسائل زیادی هستند و به تنهایی فرصت کافی برای ارائه برنامه‌های خود را ندارند، خاطر نشان کرد: اگر به معاونان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای مناظره فرصت داده شود، آن‌ها می‌توانند به صورت تکمیلی برنامه‌های فرد مورد نظر را به اطلاع مردم برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار