مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر ارومیه گفت:مردم سکونت های غیررسمی به لحاظ فضای آموزشی، درمانی، ورزشی و تفریحی دچار کمبود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛لطیف‌علی نقی‌پور مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر ارومیه جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان ارومیه که با هدف ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات منطقه چلوچاپان که جزو سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه به‌حساب می‌آید، گفت: این منطقه با ۱۱۰ هکتار که ۲۰ هکتار آن خارج از محدوده ارومیه است جزو سکونتگاه‌های غیر رسمی به شمار می‌رود که حدودا جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر ارومیه افزود: این منطقه که در ۴ قسمت ابتدای جاده سلماس، کوی لاله، سالار و دین پرست تشکیل می‌شود دارای بافت‌های ناکارآمد و نیازمند مطالعه جدی است.

وی عمده دلیل تشکیل این مناطق را مهاجرت عنوان کرد و افزود: مردم این مناطق به لحاظ فضای آموزشی، درمانی، ورزشی و تفریحی دچار کمبود می‌باشند.

نقی‌پور تصریح کرد: البته به لحاظ زیرساخت‌های شهری مانند آسفالت اکثر معابر اصلی برخوردار هستند، اما در خصوص فاضلاب و وسیله حمل و نقل عمومی نیز باز مردم این منطقه دچار مشکل هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.