همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، ۱۱۰ پایگاه جشن نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور  و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، ۱۱۰ پایگاه جشن نیکوکاری از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ امروز پنج شنبه ۱۹ اسفند ۹۵، آماده دریافت هدایای نیکوکاران و خیرین در استان است.

وی اضافه کرد: این پایگاه‌ها شامل ۲۱ پایگاه مقاومت بسیج، ۴۰ پایگاه سطح شهر، ۱۶ دفتر ادارات کمیته امداد و ۳۳ مرکز نیکوکاری می‌باشد.

ملک پور ادامه داد: همچنین فردا جمعه ۲۰ اسفند پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میعادگاه‌های نمازجمعه استان مستقر می‌شود.
 
وی افزود: در روز گذشته نیز دانش آموزان یک هزار و ۲۰۰ آموزشگاه استان با اهدای یکصد هزار پاکت وجه نقد، در این جشن شرکت کردند.

ملک پور با اشاره به جمع آوری ۱۲ میلیارد ریال کمک‌های خیرین از ابتدای هفته احسان و نیکوکاری در استان پیش بینی کرد: تا پایان این هفته ۲۰ ملیارد ریال کمک در استان جمع آوری شود.

وی ادامه داد: خیرین می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری به صورت غیر حضوری و الکترونیکی از طریق شماره حساب ۰۱۰۷۸۸۳۱۳۰۰۰ در بانک ملی یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و شماره گیری کد #۰۳۸*۱*۸۸۷۷* به وسیله تلفن همراه، هدایای مالی خود را برای نیازمندان پرداخت کنند.
 
۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان «روز احسان و نیکوکاری» و از ۱۴ تا ۲۰ اسفند به عنوان «هفته احسان و نیکوکاری» نامگذاری شده است.
 
شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری، «بهار همدلی، شکوه مهربانی» می‌باشد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار