مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم درقالب بسیج در دوران دفاع مقدس به کمک سپاه نمی آمدندما پیروز نمی شدیم.

حضور مردم دردفاع مقدس عامل پیروزی ما بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رمضان شریف  در یادواره 72شهید شهرستان ریگان گفت: خدا را شاکر هستم که که توفیق داد تا در جمع با صفای شما مردم شهرستان ریگان مهمان شهدای عزیر این شهرستان باشیم .

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری یادواره شهدا افزود :معظم له فرمودند بزرگداشت مراسم شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دست اندرکاران برگزاری این یادواره از جمله ناحیه مقاومت سپاه شهرستان امام جمعه وفرماندار وسران طوایف وشورای اداری شهرستان که این یادواره را برگزار نمودند تقدیر وتشکر نمود

وی با اشاره به وصیت نامه یکی از شهدا که در یکی از دیوارهای شهر نصب شده بود افزود :سه بخش در ان نهفته شده بود که دریایی از معارف بود نوشته شده بود که من روحم را به خداوندمتعال تقدیم کردم جسمم رابه خاک وراهم را به شما مردم واین چه معناهای وسیعی دارد .

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران در 38سال قبل در شرایطی امام ره حرف اسلام وگفتمان اسلامی رازدند که جهان بین دو قدرت بزرگ تقسیم بندی شده بود یا بایدکشوری جز بلوک امریکائیها ویا اتحادجماهیر شوروی سابق ،می بودید.

شریف اظهار کرد:نقلاب ما وگفتمان انقلاب  که گفتمان قران وپیامبر اعظم است در مقابل دو قدرت بزرگ ومسلط دنیا ایستاد ویکی از این قدرتها هم به لحاظ گفتمانی وهم به لحاظ سرزمینی وقدرتی از صحنه روزگار محو شد .

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود :گفتمان دومی که لحظه به لحظه و38سال گذشته با ما مبارزه کرده است امریکای جنایتکارورزیم صهیونیستی وحامیان انها هستند ودر محضر شهدا می گوییم بعد از گذشت 39سال وبعد از دفاع مقدس وشهادت شیرین شما شهیدان عزیر این ملت چه کرده است وما در در چه پله ای ایستاده ایم .

شریف تصریح کرد:ما با قاطعیت وسربلندی اعلام می کنیم که امن ترین کشور دنیاهستیم ودر خیلی از رشته های علمی رتبه های برجسته ای را در دنیا کسب نموده ایم ودر حوزه دفاعی وامنیتی نه تنها قادر هستیم از کشورمان ومردممان وجغرافیایمان حفاظت کنیم بلکه قادر هستیم از طرفداران انقلاب اسلامی وامت اسلامی حمایت کنیم .

سخنگوی سپاه گفت امروز شخصیتی مانند سردار سلیمانی آبروی استان کرمان وشیعیان ایران ومسلمانان ایران نیست بلکه افتخار امت اسلامی درسرتاسرزمین است

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: افرادی نام مبارک پیامبررا بر پارچه ای سیاه نوشته وبا جاهلیت تمام به دنبال آبرو ریزی برای پیامبر رحمت ودین اسلام بودند که در مقابل آنها چنین سردارانی مانند قاسم سلیمانی بودند که با یاران خودش بیش از 5سال در مقابل مدرنترین تسلیحات این جاهلان مبارزه می نمایند .

شریف افزود: شهیدان عزیز شما شاهد باشیدکه بازماندگان دفاع مقدس شماراه شما را در وسعت وجغرافیایی وسیعترودر بردی بیم المللی تربه گوش جهانیان رساندند


مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:خطاب به امام عزیزمان می گوییم، ما امروز با سربلندی اعلام می کنیم نه تنها راه کربلا بازشده است که این آرزوی همه رزمندگان وشهیدان ما بود بلکه ملت عراق از یوق ستم  آزاد شدند.

وی افزود :دلیل پیشرفت انقلاب اسلامی ما گفتمان انقلاب اسلامی وفرهنگ دینی ورهبری وولایت فقیه وسرمایه اصلی ان شما مردم هستید مردمی که پای سختی های انقلاب ایستادید وخم به ابرو نیاوردید .

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد :امروز کشور ایران مردم ایران در بین کشورهای جهان مردمی سربلند الهام بخش وامید افرین هستند واین کاری بود که شهدا کردند .

شریف خاطرنشان کرد: شهدای عزیر ما یادمان نخواهد رفت که در تک تک وصیت نامه های شما در چند جمله تاکید داشته اید پایبندی به فرهنگ دینی واسلامی واطاعت از رهبری کنیم.

وی گفت: اگر ما بخواهیم روند توفیقات کشورچه در امنیت وپیشرفت وعمران وآبادانی ودست یابی به قله های علم تحقق پیدا کندلازمه اش همان است که شهدا فرمودند آنها انسانهای پاک باخته ای بودند که همچون ستاره برای ما راهنما بودند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: جوانان عزیز شهدا از ما انتظار تداوم راهشان رادارند شهدا از ما انتظار عمل به وصیت نامه هایشان را دارند

شریف گفت: ما نیازمند شهدا هستیم وما سخت ومحکم ومستحکم به قران کریم پایبندیم که فرموده است تا زمانی که شما برای اسلام گام برمی دارید شما را نصرت ویاری می کنیم .

وی افزود: با سربلندی اعلام می کنیم که نه تنها لحظه ای وآنی شما را فراموش نخواهیم کردبلکه تداوم راه شما که تعالی بخش این کشور وجمعیت این کشور وامت اسلامی است را پی می گیریم.

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:دشمن نقاط قوت ما را می داندومی داند اگر کوچکترین طمعی به کشور ما بکندسیلی سختی خواهد خورد این شعار نیست این واقعیت مسلمی است که چندین بار دشمن ان را امتحان کرده است .

شریف گفت: فضای مجازی وشبکه های مجازی تلاش می کنند در باورهای شما ایجاد شک بکنند ودر توانمندی کشور ما ایجاد شک بکنند اما این را بدانندکه تصویر واقعی کشور ما تصویر قدرتمندی است که همه دنیا به ان اذعان دارند

وی یادآورشد: دشمن 39سال است که ما را تهدید می کند اما هر سال بر قدرت وشوکت وتوانمندی این ملت افزوده شده است

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب
اسلامی در شهرستانهای شرقی جهت کمک به سیل زدگان تقدیر وتشکر نمود .

شریف افزود:اگر مردم در قالب بسیج به سپاه کمک نمی کردند ما در دفاع مقدس پیروز نمی شدیم ما پیروزی در دفاع مقدس را مرهون ملتمان می دانیم وهمه داشته هاوقدرت سپاه در خدمت امنیت وخدمت به مردم است.

این مراسم همراه با خاطره گویی توسط سردار میرزایی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ومدیحه سرایی وبرپایی نمایشگاه همراه بود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار