برنامه هفت سین کودکانه در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی در فضایی مفرح و در قالب اردوی مادر و کودک به استقبال بهار می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی ساازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سرپرست جزیره بازی با بیان این مطلب گفت: این برنامه با هدف استفاده از فرصت ها و مناسبت های مختلف در قالب تفریح و بازی مفاهیم آموزشی را به کودکان آموزش می دهد.

امینه جلالی اظهار داشت: جزیره بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با برگزاری برنامه هفت سین کودکانه در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی در فضایی مفرح و در قالب اردوی مادر و کودک به استقبال بهار می رود.

وی افزود: 35 گروه متشکل از مادر و کودک در این برنامه در کارگاه های تهیه شیرینی ساده، کاشت و نگهداری سبزه، ساخت شمعدان گِلی و گلدان گِلی، تهیه تخم مرغ های سفالی به همراه رنگ آمیزی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: آموزش بازی های آپارتمانی نیز از دیگر بخش های این ویژه برنامه است که درنظر دارد یک روز با نشاط را در روزهای پایانی سال برای کودکان به ارمغان آورد.

جلالی خاطرنشان کرد: این برنامه روز پنجشنبه 19 اسفندماه ساعت 9:30 تا 12 در محل جزیره بازی واقع در پل فردوسی، اول بلوار آئینه خانه برگزار می شود.



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.