سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات کار مردم است، اما دغدغه مسئولان باید معیشت مردم باشد. انتخابات نباید خدمت‌ به مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

مسئولان مراقب باشند انتخابات آنان را از خدمت به مردم غافل نکند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله خاتمی سخنگوی مجلس خبرگان در حاشیه اجلاسیه این مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تكميل شبكه‌هاى مجازى يك ضرورت است، اظهارداشت: مسئولان ما این توانایی را دارند که از دین، اخلاق و نظام اسلامی پاسداری کنند. لذا باید توانایی خود را در زمینه مقابله با شبکه‌هایی که ماموریتشان مبارزه با این ارزش‌هاست بگذارند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه ما از مشكلات مردم در رنجيم و حداقل همراهى و همدردى خود را با مردم اعلام كرديم، تصریح کرد: مردم حقشان است زندگى بهترى داشته باشند و انتظار دارند كار بيشترى از سوى مسئولان برایشان انجام شود. و مسئولان نیز موظفند تا روز آخر مأموریتشان در خدمت مردم باشند.

آیت‌الله خاتمی درباره مواضع دولت‌های آمریکا نسبت به ایران گفت: جمهورى خواهان و دموكرات‌ها هر دو سروته يك كرباسند و هدفشان سرنگونى نظام است و انتظار داريم رفتار متقابلی در برابر رجزخوانى‌هاى آنان انجام شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح این مسأله که به سمت انتخابات می‌رویم و از مسئولان انتظار داریم دغدغه اصلیشان تا آخرین روز خدمت به مردم باشد، خاطرنشان کرد: انتخابات مساله مردم است، اما دغدغه اصلی مسئولان باید ساماندهی معیشت مردم باشد و مساله انتخابات نباید خدمت به مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار