جذاب‌ترین نوآوری‌ها ؛

شگفت انگیزترین خودکار جهان +فیلم

در جذابترین فناوری امروز میخواهیم خودکاری را به شما معرفی کنیم که قابلیت های بسیار شگفت انگیزی دارد.

شگفت انگیزترین خودکار جهان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛دنیای خودکارها و روان‌نویس‌ها و به‌طور کلی نوشت‌افزار بسیار وسیع است و پیشرفت فناوری هم به کمک این عرصه نیز آمده است به‌طوری‌که نوشت‌افزارهایی با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.
 
سوژه امروز سری مطالب جذاب‌ترین نوآوری‌ها به خودکار یا روان‌نویسی اختصاص دارد که به‌جز نوشت‌افزار بودن کارای های جالب دیگری هم دارد.
 
این روان‌نویس که Charge write  نام دارد به‌جز نوشتن بر روی کاغذ می‌تواند به‌عنوان قلم صفحه نمایش‌های لمسی  مانند صفحه‌نمایش گوشی یا تبلت عمل کند.
 
شاید این توانایی چندان به چشم نیاید اما اگر همزمان در انتهای این روان‌نویس به‌عنوان تمیزکننده صفحه‌نمایش هم استفاده  شود کمی قابل‌قبول خواهد بود.
 
اما برای اینکه بیشتر به وجد بیایید باید بدانید که در  این روان نویس یک فلش مموری 16 گیگابایتی هم تعبیه‌شده است.
 
در آخر برای اینکه قانع شوید که با یکی از شگفت‌انگیزترین خودکارهای جهان روبرو هستید لازم است به اطلاعتان برسانم که این نوشت‌افزار یک پاوربانک 1000 میلی‌آمپری هم هست که با نوآوری که در سوکت شارژ آن انجام‌شده است هم گوشی‌های اندرویدی و هم گوشی‌های آیفون را شارژ می‌کند. و درنتیجه حدود 5 ساعت ظرفیت گوشی شما را بالا می‌برد.
 
برای شارژ کردن دوباره پاوربانک آن نیز به‌سادگی با اتصال آن به پورت Usb رایانه یا شارژرهای انواع گوشی‌ها با نشانگر چراغ LED آبی‌رنگ چشمک زدن شروع به شارژ کرده و پس از شارژ کامل چراغ آبی‌رنگ ثابت می‌شود.
 
در پایان اگر نحوه استفاده از روان‌نویس را برای نوشتن بر روی کاغذ نمی‌دانستید کافی است بدنه آن را کمی بچرخانید تا روان‌نویس از نوک آن بیرون بیاید.
در ادامه ویدئو جذاب کارکرد این روان‌نویس همه‌کاره را به‌صورت تصویری مشاهده کنید.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار