بابایی از ورود محصولات نفتی با برند این شرکت در بازار داخلی خبر داد و گفت: بر اساس سیاست های دولت و توسعه خصوصی سازی، خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به پالایشگاه ها واگذار می شود.

پالایشگاه تهران صاحب برند توزیع فرآورده های نفتی شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر بابایی مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اعلام این خبر، گفت: بر اساس سیاست های دولت و توسعه خصوصی سازی، خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به پالایشگاه ها واگذار می شود.

وی افزود: بر این اساس شرکت پالایش نفت تهران در ارزیابی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، با احراز حد نصاب امتیاز لازم، به عنوان شرکت صاحب صلاحیت معتبر (برند) شناسایی و موفق به اخذ مجوز فعالیت به عنوان شرکت زنجیره ای توزیع فرآورده های مایع و CNG شده است.

وی ادامه داد: شرکت صاحب صلاحیت یا برند، شرکتی است که مجموعه ای از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد.

به گفته وی این کار می تواند از طریق ساخت جایگاههای جدید، خرید جایگاههای موجود یا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جایگاههای موجود بدون اصرار بر تجمیع مالکیت در آنها باشد. 

همچنین این شرکت وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاههای تحت پوشش و مسئولیت پایش و کنترل کمیت و کیفیت عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در جایگاه زیر پوشش را با رعایت استانداردهای مشخص شده عهده دار می شود.

بابایی تأکید کرد: شرکت پالایش نفت تهران سعی دارد با در اختیار گرفتن مدیریت عرضه محصولات تولیدی و تکمیل زنجیره تولید و توزیع، ضمن ارائه محصول با کیفیت گامی موثر در جهت اهداف خصوصی سازی دولت براساس اصل ٤٤ قانون اساسی بردارد؛ از این رو ارتقای سطح رفاه، ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف‌کنندگان محترم در حوزه عرضه فرآورده‌های نفتی در یک فضای رقابتی سالم در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار