رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: حدود 200 کبدی کار هم اکنون در سطح استان زیرنظر هیات و به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مختار صیدی افزود:از لحاظ مربی و داور نیز وضعیت خوبی داریم به گونه ای که در بخش آقایان 11 داور و 17 نفر مربی داریم که چهار نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از فدراسیون هستند.

وی افزود: در بخش بانوان نیز 12 مربی و 28 داور داریم که 2 نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از سوی فدراسیون هستند.

صیدی ادامه داد: ورزشکاران مرد هم اکنون در سرسرای امام سجاد (ع) و ورزشکاران خانم نیز در سرسرای کوثر به تمرین و فعالیت مشغول هستند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت کبدی در کرمانشاه گفت: ما در استان کرمانشاه از ظرفیت و توان بالایی در رشته کبدی برخورداریم و هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان طی سال های اخیر نشان داده ایم که می توانیم در قامت یک مدعی ظاهر و به افتخارآفرینی بپردازیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون تیم های آقایان و بانوان کرمانشاه جزو معدود تیم های مدعی در کشور هستند که در رقابت های مختلف از بازیکنان بومی استفاده می کنند و این خود یک افتخار و موفقیت است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.