وزیر کشور گفت : تلاش می‌ شود تا از نزدیک مشکلات و موانع مشاهده شود و بخشی را که می‌توان در وزارت کشور حل کرد ، رفع کنیم .

وزیر کشور وارد جزیره خارگ شد / تلاش برای رفع مشکلاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا رحمانی فضلی، دقایقی پیش با استقبال استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان بوشهر، فرمانده انتظامی استان، مسئولان محلی و شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ وارد این جزیره شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز همراه وزیر کشور است.

بازدید از تاسیسات نفتی و دریایی و بررسی مسائل و مشکلات مردم این جزیره در نشست با مسوولان استانی برنامه‌های وزیر کشور در جزیره مقاوم خارگ است. جزیره‌ای که با حدود 20 هزار نفر جمعیت در 57 کیلومتری شمال غربی بوشهر واقع شده و بیش از 90 درصد نفت کشور از اسکله‌های آن صادر می‌شود.

رحمانی فضلی فردا نیز در بوشهر است.

وی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب‌های اجتماعی شرکت می‌کند و سپس طرح آبرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه را که در همسایگی نیروگاه اتمی بوشهر قرار دارند، افتتاح می کند.

وزیر کشور در ادامه سفر خود به بوشهر، نشستی نیز با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و کارآفرینان روستایی دارد و در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور ائمه جمعه و فعالان اقتصادی بخش خصوصی برگزار می‌شود، شرکت می کند.

*از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات استفاده می شود

عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه ) در بدو ورود به جزیره خارگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر در نشست‌های شورای تامین، شورای برنامه‌ریزی، شورای تامین و شورای اقتصاد مقاومتی استان شرکت می‌کنیم تا بتوانیم تصمیمات مناسبی در این حوزه‌ها بگیریم.

وزیر کشور با اشاره به برنامه بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها در استان بوشهر، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا از نزدیک مشکلات و موانع را مشاهده کنیم و بخشی را که می‌توان در وزارت کشور حل کرد، رفع کنیم و بخشی دیگر را هم به دولت انتقال دهیم تا حل شوند.

رحمانی فضلی افزود: به استان بوشهر و همچنین جزیره خارگ علاقه زیادی داریم و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات اهالی اینجا استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش می شود مشکلات را به رئیس جمهور انتقال دهیم.

انتهای پیام /ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.