مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تعداد یک هزار و ۶۵۰ فرهنگی نیکوکار دزفولی با شرکت در طرح برکت به یاری دانش آموزان بی بضاعت شتافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول اظهارکرد: معلمان نیکوکار و کارکنان ستادی این مدیریت در آستانه عید نوروز با اختصاص بخشی از حقوق خود یک میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از محل کمک های فرهنگیان دزفول جمع آوری شده و در آستانه عید نوروز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

جرجانی کمک به همنوعان و نیازمندان را یکی از مهمترین تأکیدات دین اسلام عنوان کرد و ادامه داد: در آستانه سال نو، یک خیر دزفولی نیز به نیت مادر مرحومش ۱۰۰ میلیون ریال برای حمایت از دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت در قالب ۹۰۰ جفت کفش و ۹۰۰ دست لباس به یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز نیازمند کمک کرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به اینکه همه ساله، جشن‌ عاطفه‌ها به منظور ترویج نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان دزفول برگزار می‌شود، بیان داشت: خوشبختانه با کمک فرهنگیان و خیران شهرستان دزفول، هر ساله کمک‌هایی در حد توان به دانش‌آموزان محروم و نیازمند این شهرستان صورت می ‌گیرد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.